7.3.2015

Pannuprojekti 2015 - Helmikuu

Ensimmäinen kuukausi pannuprojektia takana. Ainakin vielä toistaiseksi olen todella innoissani tästä projektista :D Olen käyttänyt jompaa kumpaa projektipalettia jokaisena päivänä kun olen meikannut, ja olen jo nyt päässyt yhteen tavoitteistani: oppinut käyttämään paletteja vähän monipuolisemmin. Paletit ovat tuoneet niin paljon iloa, että olen turvaunut avustaviin tuotteisiin vain ihan muutamia kertoja. Ja lopullisten tavoitteiden saavuttamisen kannalta tietysti hyvä näin, käytetään silloin mahdollisimman paljon kun intoa on, koska ihan satavarmasi jossain vaiheessa projektin edetessä kyllästyminen iskee...

Olen pyrkinyt käyttämään kaikkia nappeja mahdollisimman tasaisesti, joten mitään suuria muutoksia nappien kulumisessa ei ole vielä nähtävissä, yksittäisille sävyille on tullut sen verran vähän käyttökertoja. Katsellaan palettien kuntoa sitten myöhemmin keväällä uudestaan.

Tähän helmikuun koostepostaukseen nostin esiin kaksi meikkiä, jotka edustavat melko kattavasti sitä, millaisessa naamassa on tullut kuljettua. 






Ensimmäisenä tällainen melko neutraali väkerrys. Näköjään kaikeen tottuu (en aio kertoa sitä jääpuikkovitsiä tässä yhteydessä), koska enää nämä eivät aiheuta niin suuria kylmiä väreitä, mutta melko paljon olen näihinkin yrittänyt saada edes jotain pientä väripilkkua mukaan.

Sisänurkka Pretty in Paris, liikkuva luomi Propose in Prague, luomivako Court in Cannes Vintage Romance paletista, ulkonurkka Inglot pearl 423. Alaluomelle ja häivyttelyyn olen sitten ottanut apujoukkoja mukaan Sleekin del mar volume 1 -paletista, alaluomella Poolside ja häivytyksissä On The Rocks. Rrrrakastan tuota nappia, tekisi mieli häivytellä sillä aina kaikki meikit, joissa on ruskeaa luomivaossa :D

Jälkeenpäin sanottuna ehkä hieman omituinen yhdistelmä tuo mattainen Prague liikkuvalla luomella ja  supershimmerinen Cannes luomivaossa, mutta tykkäsin tästä kyllä.





Seuraavaksi vähän värikkäämpi luomus. Ja sanonpahan vaan, yhtään itseäni toistamatta, että ai jumankekka kun pitäisi kirjoittaa nämä käytetyt sävyt ylös ihan samantien :D Näköjään saman päivän illalla kuvien käsittelyn yhteydessä ei ole riittävän aikaisin minun uskomattoman huonolle lähimuistilleni. Mutta parhaan käsitykseni mukaan käytetyt sävyt ovat sisäluomella Pretty in Paris, liikkuvalla luomella Marry in Monte Carlo, ulkonurkassa ja alaluomella Inglot pearl 423 ja ripsirajassa myös Love in London, Saattaa siellä jotain muutakin olla, mutta jäänee ikuiseksi arvoitukseksi nyt.

Vaalea hopea Pretty in Paris oli ennen tätä projektia minulle ihan kauhistus, sävy ja hohtavuus olivat todella kaukana mukavuusalueeni ulkopuolella, mutta olen oppinut pikkuhiljaa siitäkin tykkäämään. Asiaa toki auttaa huomattavasti se, että nämä Sleekin napit ovat ihan uskomattoman hyviä häivyttymään, yksinään isoilla pinnoilla en varmasti uskaltaisi sitä vieläkään käyttää, mutta juuri näin esimerkiksi liilaan Monte Carloon häivytettynä se on oikeastaan aika kaunis. Toisin sanoen sillä saa siis mainiosti tuotua hieman lisää moniulotteisuutta muihin sävyihin.

Kaunis meikki tämäkin, mutta nuo Sleekin supershimmeriset sävyt ovat kyllä ihan mahdottomia kuvattavia...

2 kommenttia: