6.4.2014

suederakkautta

Moi!

Kynsikirpan huutokaupassa on tänään OPI:n suedea tarjolla! Ja vaikka tämän tässä julkisesti ilmoitankin, ette piru vie saa mennä ostamaan sitä! :D Se on minun, minun, minun! Onneksi se on vihreä, kovin montaa kynsiharrastajaa ei taida kyseinen sävy miellyttää. Vähemmän kilpailua siis.

Tästä kirpparilöydöstä vielä autuaan tietämättömänä lakkasin eilen yhdellä jo omistamallani suedella, Inkillä. Voi herramunjee, nämä ovat niin ihania ♥ Inkille pääsi kaveriksi OPI:n You're Such a BudaPest, joka näyttää melkoisen siniseltä Inkin kaverina. 






Simppeliä, mutta kun on kauniita lakkoja niin ei muuta kaivatakaan.

Sattuipa muuten eräänä torstain ja perjantain välisenä yönä. Katkaisin nukkuessani yhden kynnen puoliksi. Näkyy eritoten keskimmäisessä kuvassa, etusormessa. Kynnen kulmassa on pitkä viilto, mutta se ei ole siis täysin poikki. Mahtoi olla mielenkiintoiset unet.

Minulla on kyllä muutenkin tässä parin viikon sisään tapahtunut kynsissä melkoinen muutos huonompaan. Tuntuvat paljon hauraammilta, kynsinauhatkin ovat ihan villiintyneet ja kädet aika kuivat. Myös naama on hillittömän kauhea, kuin pahimmallakin limateinillä ikään. Jännä että samaan aikaan on sekä kuivuuden että rasvaisuuden oireita kehossa. Ja kaikkein jännintä on se, että täsmälleen samoin kävi myös viime vuonna kun aloitin työt. Stressaankohan sitten vain niin paljon uutta tilannetta? :D 

No, yhtä kaikki. Ihana lakkaus minulla juuri nyt, vaikka kynnet huonossa kunnossa ovatkin.

3 kommenttia: